مصاحبه آرشیو خبر ها
کاپیتان های یوونتوس در آینده

کاپیتان های یوونتوس در آینده

ماسیمیلیانو آلگری فاش می کند که ماتییس ده لیخت، مانوئل لوکاتلی و حتی دوشان ولاوویچ می توانند رهبران آینده یوونتوس باشند.

 

بیانکونری ها اخیراً با جذب چند استعداد جوان روی جوان سازی تیم خود کار می کنند. اگرچه آنها هنوز بازیکنان باتجربه زیادی دارند، در آینده یووه روی ستارگان جوان خود نه تنها به خاطر مهارت هایشان بلکه برای رهبری نیز حساب خواهد کرد.

 

بانوی پیر شاهد رفتن کاپیتان خود جورجیو کیلینی به MLS خواهد بود که به معنای از دست دادن یک رهبر مهم است. با این حال، به نظر نمی رسد که آلگری، مربی یووه، به استعدادهای جوان خود اعتقاد داشته باشد.

 

آلگری به DAZN گفت: برای آینده، دو نام وجود دارد:

 

لوکاتلی و ده لیخت.

 

مانوئل خرید فوق‌العاده‌ای بود، او می‌توانست کاپیتان باشد، ویژگی‌های فنی و اخلاقی لازم برای ماندن در یووه را برای سال‌ها دارد.

 

دوشان (ولاهوویچ) همچنین می تواند به شیوه خود یک رهبر باشد، زیرا او ویژگی وفاداری دارد.

 

او همیشه می‌خواهد برنده شود و آن را با چیزی بیش از کلمات نشان می‌دهد. او به دلیل شخصیتش یک رهبر کاریزماتیک در زمین خواهد بود.

 

علاوه بر این، الگری درباره فوق ستاره‌ای که هرگز در طول دوران حرفه‌ای خود مربیگری نکرده است، یعنی لیونل مسی، صحبت می‌کند.

 

من مربی مسی نبودم، او تنها بازیکن برتری است که دلم برایش تنگ شده است.

 

الگری گفت:

 

من مربی قهرمانان زیادی مانند کریستیانو رونالدو، بوفون، پیرلو، سیدورف، رونالدینیو، کاسانو و دیگران بودم. تنها کسی که مربیگری نکردم مسی است. هنوز هم وقتی به آن سال‌هایی که با بازیکنان بزرگ گذرانده‌ام فکر می‌کنم هیجان‌زده هستم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: